4 Mayıs 2011 Çarşamba

Görünmeden

bana ölümle ölüm arasında bir yer söyle
çözümsüzlük sun
saygı değer olmasın hiçbirşeyin
uğraş bununla
uğraş bununla

devletin ve kadının kontrolünde bir adam
hangi çimenlikte çıplak koşabilir ?
bana çözümsüzlük sun

planlanmış sevişme olmaz
planlanmış gökyüzü olamayacağı gibi
evrim bir cinsel slogandır
önce görgüsüz olmalı onda
sen çıplak olamamış mıydın ?
çıplak görünmüştün

sınır,stres ve sinir
damarlarım ağza alınmaz radikalliktedir
bir dönüş görmeden yüzmenin sevinci
tenekeleri soluklanmak
ve resmimin benim önüme geçmesi
çağlarca uğraşsam görüntüm olamazdım
kevgir ağızlı olsam söyleyemez

dudakların olmadan
nasıl cesurca öptün beni ?

ben birşeye dokunmadım
odamdaydım ,
çatılara baktım
çatıları okudum
kuştan kareli sesini duydum

kadının ve devletin boğazına kirlendiği bir adam
neden bakar minarelere ?

Hiç yorum yok: