3 Kasım 2008 Pazartesi

bir moruk olana kadar küfür

- Gün geçtikçe çirkinleşiyor.
Bu garip sözler dökülüyor ağzımdan.
-Ne çirkinleşiyor ?
- Bilmiyorum birşeyler.
İstiklal'de yürümeye başlıyoruz. İstiklal uzun. Kalabalık tabi. Bende kalabalığım. Bildiğin büyüyorum hani.Yürümeye devam ediyoruz. İstiklal güzel ve sakin. Kalabalık tabi.Sen o kadar kalabalık değilsin esasen.Hep pasajlara takılıyor gözüm.Eski pasajlara.Sarı pasajlara.Hep pasajlara takılıyor gözüm çünkü birşeyler umuyorum onlardan. Sanki bir girişimde başka bir yerde olabilecekmişim gibi.
-Başka türlü birşey benim istediğim. Ne ağaca benzer ne de buluta...
Takılıyor ağzıma.Sonra İstiklal'de yürümekten vazgeçiyoruz.Eve gidiyorum.
Bilgisayarımın başına oturuyorum.Müzik ,nescafe, sigara. Güzel. Bir kaç fotoğrafa bakıyorum bilgisayardan. Eski güzel kızlar . Üzülüyorum. Gibi. Eski güzel kızlar üzüyorlar beni. Bide yazılarımda bilgisayardan bahsetmekten korkuyorum.Ne ki bilgisayar ? Aslında hep eski yazarları okuyorum. Onlar bahsetmiyorlarsa bilgisayarlardan bende bahsetmiyorum. İyi. Bir yazarla bir ortak noktanın olması iyi.
Hiç bahsetmek istemediğim bilgisayarın başında - tüketiyor mu beni bu alet nedir ? - cici kızların günlük blog sayfalarını okuyorum. Cici kızların günlük blog sayfalarını okumak cesaret istiyor benim için. Üzülüyorum. Cici kızlar yazdıklarıyla üzüyorlar beni. Ahh. Cesurlar.Herşeyi yazıyorlar ve eminler birileri okuyucak ve beğenmeli.Beğendi. Ne ki şimdi cesur ? Cahil ? Güzel ?
Güzel kadınlardan bahsedince sigarayla soluklanıyorum. Yine İstiklal. Bok var. Yürüyorum. Sağa sola bakıyorum. Pasajları biraz daha sarartıyorum. Hep bi pasajın girişindeki satıcılara gidiyorum. Birşeylere bakar gibi yapıp içeriyi süzüyorum. Kapı arıyorum. Başka türlü birşey benim istediğim . Burası gibi değil gideceğim memleket. Burasını sikiyim. Yerine göre denizini sikiyim.
Eve geri dönüyorum.Evim fena bir yer değildir. Güzel.Aslında blog yazan cici kızlar ve eski güzel kızlar , sizler için şiirler yazmak istiyorum hep. Herbirinize.Ancak hep küfürler var anca onlar geliyor ağzımdan. Bilemiyorum kelimeler çirkinleşiyor.Küfür.Küfür çirkinleşiyor.

önder

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bay şapkam dolu çiçekle, istiklalde yürümüş oldum gibi, oldum okuyunca.
bende bi cici kızmıyım acaba, sordum gibi kendime.